PHP-hulp praat topic [deel 2]

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

PHP developer

Functie omschrijving Voor een klein bedrijf in de buurt van Nieuwegein zijn wij per direct op zoek naar een talentvolle PHP developer. Er wordt veel ruimte geboden voor eigen initiateven, waardoor je een mooie stempel kan drukken op jouw eigen werkzaamheden (zowel operationeel als strategisch). Het bedrijf heeft middels externe programmeurs een multimedia platform ontwikkeld, maar willen geleidelijk de ontwikkeling naar binnen halen. Om die reden zoeken zij een communicatieve interne PHP developer die graag meebouwt aan het succesvolle product. Je gaat de volgende werkzaamheden verrichten: Platform beheren en programmeren (PHP, MySQL, JQuery, Javascript, XML & HTML); Communicatie en aansturing

Bekijk vacature »

Software Programmeur PHP - JAVA

Functie Heb jij altijd al willen werken voor een bedrijf, dat veilige netwerkverbindingen levert, door middel van veilige oplossingen, die door middel van de nieuwste technologieën ontwikkelt zijn? Stop dan nu met zoeken! Voor een opdrachtgever in omgeving Moordrecht zijn wij op zoek naar een programmeur. Hoe kan jouw dag er straks uitzien? Je gaat software en webapplicaties ontwikkelen met behulp van de talen C / C++ / PHP. Je gaat technische klussen uitvoeren op locatie bij klanten. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een projecten goed verlopen. Je gaat klanten ondersteunen op

Bekijk vacature »

Software Developer C# / ASP .Net

Functie omschrijving Ben jij een software ontwikkelaar die bekend is met termen ASP .NET, C# en SQL? Lees dan snel verder! Voor een bedrijf binnen de agrarische sector zijn wij namelijk op zoek naar een zelfstandige, enthousiaste en proactieve Software Developer die open staat voor een afwisselende functie met veel uitdaging. Binnen deze organisatie ben jij als Software Developer samen met één andere collega verantwoordelijk voor de ontwikkeling en modificatie van het support en controle programma dat binnen dit bedrijf gebruikt wordt. Hierbij draag jij bij aan de vertaling van klantwensen naar effectieve softwareoplossingen. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor: Schatten

Bekijk vacature »

Front-End Developer

As a Front-End Developer at Coolblue you improve the user-friendliness of our webshop for millions of customers. How do I become a Front-End Developer at Coolblue? As a Front-End Developer you work on the user-friendliness of our webshop for millions of customers. You enjoy working with the UX Designer to pick up stories. You get energy from coming up with creative solutions and are happy to present these within the team. You also take pride in your work and welcome any feedback. Would you like to become a Front-End Developer at Coolblue? Read below if the job suits you. You

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functie omschrijving Als PHP Developer ga jij aan de slag met uitdagende software projecten. Jij gaat in deze functie software applicaties ontwikkelen. Deze software projecten zijn heel divers, en deze organisatie maakt software, van A tot Z. Klanten kunnen in elke sector werkzaam zijn, van profit tot non-profit. Deze software bouw je vooral in PHP en specifiek Laravel. Dit framework kent dus geen geheimen voor jou. De software die jij gaat ontwikkelen is heel divers, van urenregistratiesystemen tot compleet geautomatiseerde tools. In deze veelzijdige functie ga jij je zeker niet vervelen, elke dag bestaat weer uit nieuwe uitdagingen. Bedrijfsprofiel Deze

Bekijk vacature »

Back-end Developer Java

Dit ga je doen Het (door)ontwikkelen van een zelfgebouwde applicatie in Java, Spring Framework, SQL, HTML, CSS en Javascript; End-to-end beheer m.b.t. de applicatie en koppelen van applicaties binnen het landschap; Ontwikkelen van rapportages voor de interne organisatie; Ontwikkelen van aanvullende functionaliteiten m.b.t. de applicatie; Uitvoeren van testen en code reviews. Hier ga je werken Binnen deze organisatie kom je te werken op de afdeling die medische gegevens verzamelt vanuit het hele land. Denk hierbij aan vertrouwelijke persoonsgegevens. Het team verwerkt al deze data met als doel het waarborgen en verbeteren van de kwaliteit van de zorg in heel Nederland.

Bekijk vacature »

TypeScript developer (tot € 6.000, - bruto pe

Functie Om bovenstaande ambities waar te kunnen maken zijn ze op zoek naar een ervaren Typecript developer die niet alleen zichzelf verder ontwikkelt, maar het ook leuk vinden om op termijn meer junior collega’s op pad te helpen. Je zult aan de slag gaan met het migreren van hun bestaande UI in Angular. Maar ook het ontwikkelen van een mobiele app. Hierbij hechten ze veel waarde aan User Experience en kiezen ze duidelijk voor kwaliteit i.p.v. snelheid. Je krijgt dus de ruimte om vanuit gedegen onderzoek te werk te gaan en het borgen van kwaliteit staat hoog in het vaandel.

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar C# .NET

Functie omschrijving C# .NET Developer gezocht. Ben jij een full stack developer die op zoek is naar een nieuwe uitdaging binnen een leuk snel groeiend bedrijf? Lees dan snel verder! Wij zijn op zoek naar een Developer met ervaring op het gebied van .NET die een organisatie in de regio Amersfoort gaat versterken. Jij gaat je binnen dit bedrijf vooral bezighouden met het verbeteren van de functionaliteiten van hun dataplatform. Samen met andere ontwikkelaars denk je mee in oplossingsrichtingen, architectuur en nieuwe technologieën. Bedrijfsprofiel De organisatie waar je voor gaat werken heeft een onafhankelijk dataplatform ontwikkelt voor de agrarische sector.

Bekijk vacature »

Medior .NET developer

Functie Jij gaat als Medior .NET ontwikkelaar aan de slag in ons scrumteam met 6 developers die gepassioneerd en actief bezig zijn om onze spelers kwalitatieve en mooie spelervaringen aan te bieden. Als medior .NET developer ga jij werken aan een technisch hoogwaardig platform welke bezoekerspieken verwerkt van tienduizenden tot honderdduizenden gebruikers per minuut! Ons scrumteam werkt in drie wekelijkse sprints en wij beginnen iedere ochtend met een stand-up. Jij werkt bij ons met C# .NET, .NET Core, React.JS, Xamarin, Azure, Docker en Kubernetes. Wij hechten enorm veel waarde aan het leveren van hoogwaardige en kwalitatieve code. Zodra jij de

Bekijk vacature »

ERP Developer fleet managementsysteem

Wat ga je doen als ERP Developer fleet managementsysteem? Als ERP developer speel jij een belangrijke rol bij het doorvoeren van wijzigingen en verbeteringen binnen het fleet managementsysteem. Jouw expertise op het gebied van ERP systemen stelt jou in staat om de applicatie optimaal te laten functioneren en te blijven ontwikkelen. Als lid van het IT-team werk je nauw samen met andere developers en het business team om het fleet managementsysteem te integreren met andere systemen. Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten en het implementeren van verbeteringen op basis van de wensen en eisen van onze klanten.

Bekijk vacature »

Team Lead/ Lead developer gezocht (Hands-on, PHP,

Functie Als Team Lead ben je de leider van één van de ontwikkelteams binnen de organisatie. Je leidt als lead developer een goed draaiend team dat werkt aan complexe en duurzame applicaties en API’s. Vanuit je kennis en ervaring ben je in staat het grote plaatje te blijven overzien, en kritisch mee te denken over bijvoorbeeld de architectuur, maar ook de algehele aanpak binnen het project. Je laat je team niet alleen technisch goed functioneren maar ben ook betrokken bij het menselijke aspect. Zo weet jij je collega’s te motiveren en begeleiden in hun dagelijkse werk. Buiten het team ben

Bekijk vacature »

Software Developer C# - Deventer

Software Developer C# – Deventer Bijdragen aan de toekomst van het onderwijs! Ben jij op zoek naar een dynamische omgeving waar vol enthousiasme wordt gewerkt aan software voor interactieve dashboard- en analysetoepassingen ter verbetering van het onderwijs? Dan zijn wij het bedrijf voor jou! TIG is een bedrijf met een informele en ondernemende werksfeer, waarbij goede ideeën snel leiden tot concrete acties. Wij zijn een software ontwikkelorganisatie en focussen ons op het ontwikkelen en implementeren van oplossingen voor het leveren van managementinformatie, datavisualisatie en analyses voor het onderwijs. Met onze dashboard- en analyseoplossingen zetten scholen gegevens om naar betekenisvolle informatie.

Bekijk vacature »

Senior Node.js developer Digital Agency

Functie Door de groei van de organisatie zijn ze op zoek naar een Tech Lead. Als tech lead ben jij verantwoordelijk Als Back end Node.js developer kom je terecht in een van de 8 multidisciplinaire teams in het projectenhuis. Afhankelijk van jouw interesses, wensen en capaciteiten word je bij projecten en onderwerpen naar keuze betrokken. Als ervaren ontwikkelaar zul jij vaak leiding nemen in de projecten en in het team een aanvoerder zijn van technische discussies. Uiteindelijk wil jij natuurlijk de klantwensen zo goed mogelijk vertalen naar robuuste code. De projecten kunnen varieren van langlopende- tot kleinschalige trajecten. Voorheen werkte

Bekijk vacature »

Oracle APEX Ontwikkelaar (3.500-6.000 euro)

Bedrijfsomschrijving Ben jij een getalenteerde Oracle APEX ontwikkelaar met minimaal één jaar ervaring in het ontwikkelen van Oracle APEX-applicaties? Ben je gepassioneerd over het ontwikkelen van bedrijfskritische oplossingen en wil je werken bij een toonaangevend consultancybedrijf? Dan zijn wij op zoek naar jou! Deze organisatie beschikt over zowel inhouse als externe projecten, maar bovenal over een sterk team en netwerk van opdrachten waardoor jij jezelf verder kunt ontwikkelen. Het team bestaat uit een aantal junior en medior developers, maar vooral uit senioren. De business unit managers binnen het team zijn mensen die hun vak verstaan en zelf als Oracle APEX

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 ... 5 6 7 8 9 ... 47 48 49 volgende »

Niels K

Niels K

26/03/2011 19:50:14
Anchor link
Lees anders voor de grap dit eens door.

PHP hulp

PHP hulp

09/01/2025 16:36:18

Bram Boos

Bram Boos

26/03/2011 20:31:48
Anchor link
Niels Kieviet op 26/03/2011 19:50:14:
Lees anders voor de grap dit eens door.

Owh voor de replicatie, nog nooit hoeven gebruiken in mijn geval... Ik vond de naam wel grappig staan tussen Inno en Isam :P

Niels K

Niels K

26/03/2011 20:54:09
Anchor link
Haha ok dan.. :)

Jordi Kroon

Jordi Kroon

27/03/2011 19:37:22
Anchor link
Morgen maar eens eventjes me router nakijken . Als ik draadloos doe dan heb ik heel slecht internet en verbreekt die verbinding steeds maar koppel ik de router los en doe ik lan via de modem dan heb ik wel fatsoenlijk internet

Bram Boos

Bram Boos

27/03/2011 20:39:39
Anchor link
Jordi kroon op 27/03/2011 19:37:22:
Morgen maar eens eventjes me router nakijken . Als ik draadloos doe dan heb ik heel slecht internet en verbreekt die verbinding steeds maar koppel ik de router los en doe ik lan via de modem dan heb ik wel fatsoenlijk internet

DHCP??

Jordi Kroon

Jordi Kroon

27/03/2011 21:01:34
Anchor link
gewoon een router die aan de modem zit waardoor ik draadloos internet heb

Toevoeging op 27/03/2011 21:11:34:

Ik weet wel zeker dat hij niet meer 100 is heb hem nog gereset zonder resultaat en op me iPod doet hij het ook niet goed terwijl met ethernet kabel hij wel goed werkt
Ik dacht zelf om deze router te halen:

www.paradigit.nl/PARADIGIT/product/ZPR_09NET/01_WIFIROU/productdetails/10013628/Linksys_Wireless_G_Broadband_Router_WRT54GL_EU/WRT54GL_EU/default.aspx

Jasper DS

Jasper DS

28/03/2011 18:18:45
Anchor link
Heeft er iemand een leuke / grappige / bizarre afbeelding?

edit:
Afbeelding
Gewijzigd op 28/03/2011 18:34:34 door Jasper DS

Niels K

Niels K

28/03/2011 18:35:21
Anchor link
Hahaha.. Geniaal :-)

Bram Boos

Bram Boos

28/03/2011 18:55:55
Anchor link
Zou dat lekker fietsen??

Vincent Huisman

Vincent Huisman

28/03/2011 18:58:04
Anchor link
Afbeelding

Jasper DS

Jasper DS

28/03/2011 19:55:19
Anchor link
Afbeelding

Voor de Franstaligen onder ons.

L’homme et le vélo bizarre.
Il était une fois un homme qui achetait un vélo. Il était quelque chose bizarre avec ce vélo. Le vélo n’avait pas des roues. Cet homme pensait “ce n’est pas possible, il faut que je peux monter à bicyclette ! ” Heureusement cet homme était entraîneur chez un club sportif. Il demandait à tout le monde les vieilles chaussures sportif. Après il a collecté six pièces de chaussure il pensait de lui-même comment il pouvait réparé son vélo avec ces chaussures. Il mettait tout les chaussures à une ligne mais ça ne marchait pas parce qu’ il ne pouvait pas monter à bicyclette. Ensuite il inventait soudainement qu’ il mettait les chaussures dans une ronde. Il prenait trois pièces des chaussures pour la première roue et trois pièces des chaussures pour la roue secondaire. Il prenait quelque tubes en acier et montait les chaussures à les tubes jusqu'à il avait une bonne roue. Il finissait les deux roues très Secure et il les montait à son vélo. Finalement il pouvait monter à bicyclette avec son vélo.

(zelf geschreven, er zitten hopelijk geen fouten in)
Gewijzigd op 28/03/2011 19:56:13 door Jasper DS

Bram Boos

Bram Boos

28/03/2011 20:45:39
Anchor link
Google:
De man en de oneven fiets.
Er was eens een man die kocht een fiets. Er was iets vreemds met deze fiets. De fiets had geen wielen. Deze man dacht: "dit niet mogelijk is, moet ik rijd een fiets! "Gelukkig is deze man was een coach bij een sportvereniging. Vroeg hij iedereen oude sportschoenen. Nadat hij heeft verzameld zes stukken van de schoen dacht hij van zichzelf hoe hij kon repareren zijn fiets met deze schoenen. Hij alle schoenen in een lijn, maar het niet omdat hij niet kon fietsen. Dan opeens bedacht hij dat hij de schoenen in een ronde. Het drie stukken van schoenen voor de eerste wiel en drie stukken van schoenen meenam naar het secundaire wiel. Het duurde een aantal stalen buis en gemonteerd van de buizen tot schoenen die hij had een goede wiel. Hij eindigde zeer veilig beide wielen en hij reed zijn fiets. Ten slotte kon hij rijden op een fiets met zijn fiets.

Jasper DS

Jasper DS

28/03/2011 21:08:05
Anchor link
google translate? :p

Er was eens een man en die kocht een fiets. Er was wel iets vreemd aan de hand met die fiets. De fiets had namelijk geen wielen! De man dacht, “dit kan toch niet.. ik moet kunnen fietsen met mijn fiets”. Gelukkig was de man trainer bij een sportvereniging. Hij vroeg aan iedereen de oude sportschoenen. Na 6 paar schoenen verzameld te hebben dacht hij bij zichzelf hoe hij met 12 oude schoenen zijn fiets kon maken. Hij zette alle schoenen op een rijtje maar dat werkte niet want dan kon hij niet trappen. Toen bedacht hij opeens dat hij de schoenen in een ronde moet zetten. Hij nam drie paar schoenen voor het voorwiel en 3 paar voor het achterwiel. Hij nam wat stalen buizen en monteerde de schoenen aan de buizen totdat hij een mooi wiel had. Beide wielen werkte hij netjes af en monteerde die op zijn fiets. Zo kon hij toch nog fietsen met zijn fiets.

haha, ik had eigenlijk gehoopt dat iemand het ging verbeteren maar ik ga het nu afprinten dusja :)
Gewijzigd op 28/03/2011 21:33:11 door Jasper DS

28/03/2011 22:52:52
Anchor link
PHP Jasper op 28/03/2011 21:08:05:
(...)

haha, ik had eigenlijk gehoopt dat iemand het ging verbeteren maar ik ga het nu afprinten dusja :)

Je verwacht dat op een Nederlands forum een taal met allerlei rare kriebels wel voor je nagekeken wordt in een paar uur tijd...? Pff...
Wel denk ik dat: Cet homme pensait “ce n’est pas possible, il faut que je peux monter à bicyclette ! ” Heureusement cet homme était entraîneur chez un club sportif.
qua leestekens niet helemaal juist zit. Mist volgens mij nog een : en de ” en ! moeten direct achter het woord. Maar of dit in het Frans ook zo is weet ik niet.

Geef mij maar mijn Focus Blue Ridge 2009 model:
Afbeelding

Jasper DS

Jasper DS

29/03/2011 21:36:14
Anchor link
Druk druk druk... Jullie ook?

Bram Boos

Bram Boos

29/03/2011 21:53:57
Anchor link
@Karl;

Doe mij deze maar:
Afbeelding

Vincent Huisman

Vincent Huisman

29/03/2011 21:54:05
Anchor link
niet heel erg druk maar wel jammer dat al die leraren niet kunne plannen en wij dus alles tegelijk krijgen

Jasper DS

Jasper DS

29/03/2011 21:57:15
Anchor link
@ vincent, hier hetzelfde.. Volgende week examens en er moeten nu nog redelijk grote groepswerken + testen gedaan worden. -> heb ik minder tijd voor scripten -> heb ik te weinig tijd voor mijn projecten. Algoed heb ik vandaag een groot stuk kunnen afwerken van een project.

Jordi Kroon

Jordi Kroon

29/03/2011 22:14:44
Anchor link
Ik heb het heel rustig we behamdelen alles in de les en bespreken het ik heb ook bijna alle toetsen al gehad op enkele na en we gaan richtkng vokrbereiding van examens

Toevoeging op 29/03/2011 22:31:44:

Afbeelding

29/03/2011 22:37:45
Anchor link
Bram Boos op 29/03/2011 21:53:57:
@Karl;

Doe mij deze maar:
Afbeelding

Pagina: « vorige 1 2 3 ... 5 6 7 8 9 ... 47 48 49 volgende »

Dit topic is gesloten.

Overzicht

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.